sobota 11. února 2017

Jak se ve Španělsku randí přes Tinder

Když už bude ten Valentýn, tak přišpěju mezi tu záplavu poletujících srdíček trochou té pravé žhavé španělské romantiky.

Všichni říkali, "Potřebuješ konverzovat španělsky, měla by sis tady najít kluka, měla bys zkusit Tinder, nejsou tam jen samí zoufalci jako my!" A tak jsem zkusila. Když už jsem z kluků vytřídila nepotřebný materiál, v kterém byl i stopadesátikilový osmahlý Španěl, naložený z poloviny v bublinkové lázni a s pivem v ruce, konečně mi někdo napsal!
Měla jsem ten vzrušující pocit, kdy otvíráte zprávu a čeká vás něco docela a naprosto nového. Ano čekalo, na bleděmodrém pozadí se bílými písmy vyjímala otázka: "Nechceš mi dělat aupair? V noci se počůrávám a potřebuji vyměnit plínku." Na což jsem se samo sebou nezdráhala odepsat a poradila mu, ať si řekne mamince. Díkybohu se už neozval.
Naštěstí se i mezi tímto materiálem našlo něco vyšší kvality. V první zprávě se mě zeptal, kam bych letěla, kdybych mohla doletět na papírovém letadélku kamkoliv. Řekla jsem, že do Persie, tam vyměnila letadélko za létající koberec a letěla někam do jižní Afriky a jestli by chtěl letět se mnou. O víkendu sezbíral hvězdy z noční oblohy, aby nás navigovaly a doletěli jen (téměř) do Čech. Dali jsme si spolu točenou Plzeň.
Kdybyste v Madridu přeci jen zatoužili dát si pořádné pivo, pak mám pro vás tip. Cerveceria L'Europe nabízí mnoho druhů evropských piv a mezi nimi najdete i Pilsner Urquell.

Žádné komentáře:

Okomentovat