středa 29. března 2017

Prstové loutky

Pamatujete ten krásný pocit, když vám beruška sedla na tričko, vy jste si ji přendali na prst a čekali, až vyleze úplně na špičku ukazováčku, až zvedne krovky a odletí? Tak tuhle chvíli L. zažila poprvé minulý týden. Oči jí jen zářily! Proto jsem vymyslela, že si uděláme prstové loutky - berušku, včelku a motýla. I když zrovna o radosti z toho, že si na vás sedne včela, se moc mluvit nedá. Tahle vás ale nepíchne!



Inspirace na loutky přišla opět z Pinterestu, což je pro mě nejlepší zdroj nápadů, když můj mozek nestačí. Místo klasických barevných papírů jsme použily pěnové papíry, které jsou odolnější a jiné doma ani nemáme :D Určitě si ale vystačíte s barevnými papíry, které podlepíte, nebo můžete koupit tvrdé barevné papíry nebo třeba nabarvit a polepit čtvrtky. Zkrátka využijte, co zrovna máte doma. Na stříhání se vám budou hodit jedny větší a menší nůžky, lepily jsme obyčejným tubovým lepidlem. U broučků jsem vždycky začínala tělíčkem a jednotlivé části jsem si tužkou předkreslila podle vlastní fantazie. Opatrně jsem je vystříhala, protože L. jsou teprve dva roky. Potom přišla její velká chvíle - slepila všechny části postupně dohromady a pak už stačilo nechat broučky pár minut spinkat (nechat zaschnout lepidlo) a beruška, včelka i motýl mohli vyrazit na své první dobrodružství ve stopách našich prstíků.
























Žádné komentáře:

Okomentovat