úterý 13. prosince 2016

Adventní kalendář

Minulý týden jsem se vydala do supermarketu na lov adventního kalendáře. Našla jsem v obchodě jediný, zastrčený mezi zlevněným zbožím v nejspodnější poličce mezi čističem na záchodové mísy a hubičem mravenců. Z umístění  jsem odvodila, že každodenní ranní dávka nečokolády a odpočítávání dnů do Štědrého dne tu nemá moc velký význam. Možná proto, že dětem tu tři králové nosí dárky až 6. ledna. Na Štědrý den dostanou jen několik měnších dárků od Papá Noela.

I přesto že už je dávno po prvním prosinci, kalendář jsme vyrobily. Nebo řekněme, že spíš já. L. to vzdala po prvním pokusu přilepit papír na toaletní roličku. Zašpinila si totiž ručku od lepidla. Je to "cíťa".  Ruličky jsem spojovala k sobě proužky izolepy. Pokud máte po ruce pistoli, neváhejte ji použít. Ušetříte celou lepicí pásku a svoje nervy. Kalendář jsem chtěla začít otevírat od 10. prosince (za 2 dny), což jsem se trochu přecenila. Chytla jsem španělské tempo a sušenky na vyplnění okýnek jsem upekla dnes.





 Sušenky místo čokolády




¨
Dělala jsem je ze stejného těsta, jen jsem použila menší vykrajovátka a na závěr jsem je ozdobila posypkami.  Upečené sušenky jsem nechala vychladnout a zabalila je do čtverečků z pečicího papíru. 




Co jsme použily na kalendář

Roličky - dvouměsíční spotřeba toaletního papíru
Izolepa
Tubové lepidlo
Nůžky - Ty co tu mají v každé rodině. Mají pár vroubků, potom půlměsíček a absolutně nechápu k čemu se to hodí. Vůbec nestříhají.
Zelený balicí papír
Samolepky z Tigeru





Žádné komentáře:

Okomentovat